loading...

رامین گشت | مجری مستقیم پرواز های داخلی و خارجی

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 13
چهارشنبه 9 آذر 1401 زمان : 15:00

درباره بازدید از تفلیس
احتمالاً بارها نام عروس را در شهرهای آسیای میانه و قفقاز شنیده اید! بله تفلیس این عنوان را به خاطر زیبایی خود گرفته است و معمولاً تورهای تفلیس زیبایی پایتخت گرجستان را با قیمت بسیار مناسبی در دسترس گردشگران قرار داده است. وجود پارک های زیبا، دریاچه هایی با قابلیت شنا و قایق سواری و همچنین رودخانه ای که از مرکز شهر می گذرد از زیبایی های خاص این شهر و چشم اندازهای آن است. شهر تفلیس همچنین دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیار غنی و متنوعی است که بی شک در هیچ مقصد دیگری نمی توان آنها را یافت. از جاذبه های تاریخی تفلیس می توان به شهر قدیمی تفلیس، قلعه ناریکالا، کلیسای جامع تسمیندا سامبا و موزه ملی گرجستان و ... اشاره کرد.
سفر به تفلیس
تور تفلیس یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری گرجستان به حساب می آید. پرواز تفلیس یکی از آن پروازهای شلوغی است که گردشگران و مسافران ایرانی علاقه زیادی به آن نشان می دهند. اما برای یافتن بهترین تورهای تفلیس و بهترین قیمت برای پرواز به تفلیس چه باید کرد؟ در ادامه تورهای تفلیس به شما می گوییم که برای دریافت تورهای ارزان تفلیس یا تور لحظه آخری تفلیس چه کار کنید و به طور کلی هر نوع تور تفلیس را رزرو کنید و آژانس رامین گشت چگونه می تواند به شما کمک کند.
تور تفلیس معمولا 3 شب، 4 شب و 5 شب ارائه می شود; اما با توجه به تعداد روزهایی که می خواهید می توانید سفر به تفلیس را رزرو کنید. در صورت تمایل به رزرو تور تفلیس می توانید از طریق لینک های موجود در سایت رامین گشت با کارشناسان ما در تماس باشید. متخصصین رامین گشت در روزهای کاری آماده ارائه خدمات و سواری خوبی برای شما هستند.
سفر به تفلیس
برای سفر با تور تفلیس چه شرایط و مدارکی لازم است؟
خوشبختانه برای سفر به گرجستان و تفلیس نیازی به ویزا ندارید. اما در هنگام ورود به این کشور باید پاسپورت ایرانی با حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشید. علاوه بر این برای سفر به تفلیس گرجستان دو واکسن و تست PCR منفی نیز لازم است. فقط توجه داشته باشید که 14 روز از تزریق دوم شما گذشته است.
نمای هوایی تفلیس
سفر با هواپیما به تفلیس یکی از رایج ترین و راحت ترین راه های سفر به این مقصد است که معمولا از طریق خطوط هوایی خارجی و داخلی انجام می شود، اما در حال حاضر سفر به تفلیس تنها با هواپیما از تهران سازماندهی می شود. علاوه بر این از ایرلاین های ایرانی که پرواز مستقیم به این شهر دارند می توان به: قشم ایر، آسمان، زاگرس و ورش اشاره کرد. لازم به ذکر است که هیچ یک از این ایرلاین ها در روزهای شنبه و چهارشنبه به تفلیس پرواز نمی کنند. پس اگر ساکن تهران نیستید آژانس رامین گشت می تواند اتوبوس، هواپیما یا قطار مربوط به تهران را از شهر شما رزرو کند. البته با ماشین شخصی هم می توانید به تهران و فرودگاه امام خمینی بروید.

سفر هوایی تفلیس
از طرفی ایرلاین های خارجی مانند ایرلاین یورگن خدماتی مشابه با هواپیمایی تفلیس به مسافران خود ارائه می دهند، اما از آنجایی که این ایرلاین ها ایرلاین های خارجی هستند، هزینه های آنها بیشتر از ایرلاین های داخلی است. علاوه بر این، تفلیس ایر سفر پروازهای مستقیم از ایران به تفلیس را ارائه می دهد و امکاناتی باکیفیت و راحت با قیمت های مناسب ارائه می دهد. در نتیجه می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی با هواپیما به تفلیس سفر کنید.
تور تفلیس
سفر زمینی به تفلیس چالش های خاص خود را دارد. اما باید صادقانه بپذیریم که یک سفر هیجان انگیز و خاطره انگیز در انتظار شماست که رانندگی در جاده های زیبا و چشم نواز و بازدید از شهرهای قدیمی یکی از خاطره انگیزترین سفرها با ماشین شخصی است. از آنجایی که ایران و گرجستان مرز زمینی مشترکی ندارند، تور تفلیس با قطار برگزار نمی شود و البته می توانید با قطار از تبریز به تفلیس نیز بروید، اما فراموش نکنید که قطار تبریز-تفلیس در آذربایجان یا در نتیجه باید ویزای باکو دریافت کنید.
تور شهر تفلیس
تورهای ارزان و لحظه آخری تفلیس
یکی از بهترین گزینه ها برای یک سفر مقرون به صرفه، سفر ارزان لحظه آخری به تفلیس است. بسیاری از آژانس های مسافرتی و هتل های برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی به دلیل نبود صندلی یا اتاق در دسترس تصمیم می گیرند در آخرین لحظه سفر خود را در تفلیس با قیمت بسیار مناسب رزرو کنند. مسافران می توانند برای ایمن سازی جاهای خالی را پر کنند.
تور ارزان تفلیس
تخفیف های لحظه آخری تور تفلیس می تواند شامل بلیط هواپیما یا پکیج کامل تور تفلیس باشد. در هر صورت، با این تور 90 دقیقه ای تفلیس برنده خواهید بود، زیرا می توانید آن را با قیمت بسیار پایین، گاهی اوقات 70 درصد کمتر از قیمت اصلی تور خریداری کنید و از تمام ویژگی های آن لذت ببرید. و خدمات. حال به شما این مژده را بدهیم که با خرید تور لحظه آخری تفلیس گزینه ارزانی ایجاد کرده اید. اگر تصمیم دارید با ارزان ترین قیمت و با بهترین کیفیت به تفلیس سفر کنید، رامین گشت رزرو را توصیه می کند. تور لحظه آخری تفلیس! برای خرید این تورهای لحظه آخری به تفلیس یا هر مقصد دیگری باید همیشه به روز باشید. صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا با تورهای لحظه آخری رامین گشت آشنا شوید و با خرید تور لحظه آخری تفلیس تعطیلاتی مقرون به صرفه و خاطره انگیز را تجربه کنید.
تور ارزان تفلیس
برای خرید تور تفلیس مکانی آنلاین در اختیار شما قرار دارد و می توانید با چند کلیک تور ارزان تفلیس را خریداری کنید. همچنین ممکن است در یک بازه زمانی خاص قصد خرید تور ارزان تفلیس را داشته باشید اما برای زمان مورد نظر شما تور لحظه آخری در دسترس نباشد. در این صورت توصیه ما برای خرید پرواز + هتل تفلیس می باشد که باید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
قیمت تور تفلیس
هنگام تعیین قیمت سفر به تفلیس عواملی مانند: پروازها (داخلی - بین المللی)، کلاس پرواز، زمان پرواز، تعداد روزهای اقامت، مدت سفر در تفلیس، محل اقامت شما در تفلیس (نوع پرواز شما) هتل در تفلیس)، خدمات تکمیلی برای گشت و گذار در تفلیس (راهنما و لیدر تور، غذا، سیم کارت، گشت شهری و غیره)، حمل و نقل درون شهری، حمل و نقل فرودگاهی، تور و پذیرش (مانند موزه ها و غیره) در دسترس است. . برای استفاده از ساعت هتل و صرفه جویی در قیمت ها، بهتر است صبح زود پرواز کنید و با پرواز شب یا بعدازظهر برگردید.
هزینه سفر به تفلیس ارزان است
در زیر مسافران عزیز می توانید به صورت مداوم به سایت رامن گوش مراجعه کنید تا از زمان برگزاری تورهای ارزان تفلیس با قیمت مناسب مطلع شوید. در فصول بهار و تابستان که بهترین زمان برای سفر به تفلیس است، هزینه سفر به تفلیس گرجستان نیز افزایش می یابد و در فصول کمتر توریستی مانند زمستان، هزینه سفر به تفلیس نسبت به سایر فصول کمتر است. با توجه به کاهش تعداد مسافران می توانید سفر به تفلیس را با قیمت مناسب ترتیب دهید.
تور تفلیس از تهران و شهرستانها
در خصوص پروازهای تفلیس، مبدا تمامی مسیرهای آن خود تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر ایران نیز برای علاقه مندان امکان پذیر است. برای مثال آژانس ها تور تفلیس را از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان، ساری، مشهد و ... برگزار می کنند. قیمت مناسب در برخی از شلوغ ترین فصول توریستی سال.

منبع:تور تفلیس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور مسافرتی